Je winkelwagen is momenteel leeg!
Verzending & Levering
Wat zijn de verzendkosten?
Wij verzenden uw pakket aangetekend, waardoor het pakket meer aandacht krijgt. Hier rekenen wij €7,95 voor. Binnen 10 kilometer vanaf Boxtel kunnen wij het ook bij u thuisbezorgen. Dit is voor ons geen probleem en wij zien het als extra service. Wij zien graag waar de producten terecht komen en vinden het belangrijk dat uw bestelling zorgvuldig wordt afgeleverd. Bent u niet thuis? Dan worden de producten afgeleverd bij het dichtstbijzijnde Post-NL punt. Hier dient men zich te identificeren en te tekenen voor ontvangst.
Wat is de verzendtijd?
Onze vazen worden binnen 7 dagen verzonden. Wilt u de vaas voor een bepaalde tijd ontvangen in verband met een speciale gelegenheid, cadeau etc. geef dit dan aan in het opmerkingenveld bij uw bestelling. Helaas kan er soms wel vertraging optreden bij PostNL, zeker in de drukke feestmaanden.
Kan ik de producten ook zelf ophalen?
Woont u in de buurt en/of wilt u verzendkosten besparen? Neem contact met ons op voordat u gaat afrekenen. We reserveren het product en maken een afspraak zodat u het artikel kunt ophalen wanneer u het beste uitkomt.
Hoe zorgen jullie ervoor dat de vaas niet breekt tijdens verzending?
De in foam ingepakte vaas gaat met zorg in een doos en ook de lege ruimtes worden gevuld met foam, om beschadiging te voorkomen. Geplette vezels, veren na enig moment weer terug.
Wat als ik een kapotte vaas binnen krijg?
We proberen het altijd te voorkomen door middel van een goede verpakking, maar soms gaat het toch nog mis. Als dit het geval is neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via info@vellutevazen.nl, zodat we je kunnen voorzien van een nieuwe vaas!
Kan ik een ander afleveradres ingeven?
Ja, het is mogelijk om een ander afleveradressen op te geven. Zo kunnen wij je bestelling bezorgen op de locatie die jou het beste uitkomt.
Bezorgt Vellute vazen ook buiten Nederland?
Helaas bezorgen wij momenteel niet buiten Nederland.
Retouren
Hoelang heb ik de tijd om mijn product te retourneren?
Voldoet de bestelling niet aan uw verwachtingen om wat voor reden dan ook, dan kunt u zonder opgave van redenen retourneren. Houdt u er rekening mee dat u de bestelling binnen 14 dagen dient te herroepen via info@vellutevazen.nl. Deze bedenktermijn gaat in op de dag na ontvangst van het product. De producten die u retour wilt sturen moeten binnen 14 dagen nadat u een retouraanvraag bij ons heeft ingediend naar ons verstuurd zijn.
Indien u gebruikt maakt van uw herroeppingsrecht, komen de kosten van terugzending voor uw rekening. Vellute vazen zal zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 30 dagen na de terugzending of herroeping, het bedrag terugbetalen.
Wij verwachten dat u zorgvuldig zult omgaan met het product en de verpakking. U dient het product slechts in die mate uit te pakken of te gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of u het product wenst te behouden. Indien wij constateren dat aan de geretourneerde producten schade is ontstaan, brengen wij de waardevermindering in rekening. Het pakket kan retour worden gestuurd naar:
Vellute vazen
Parkweg 7
5282 SM Boxtel
Nederland
Mijn bestelling is niet naar wens? Wat nu?
Stuur een mail naar info@vellutevazen.nl en we lossen het op.
Hoe retourneer ik het product?
De producten die u retour wilt sturen moeten binnen 14 dagen nadat u een retouraanvraag (via info@vellutevazen.nl) heeft ingediend naar ons verstuurd zijn. Het pakket kan worden gestuurd naar:
Vellute vazen
Parkweg 7
5282 SM Boxtel
Nederland
Wij verwachten dat u zorgvuldig zult omgaan met het product en de verpakking. U dient het product slechts in die mate uit te pakken of te gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of u het product wenst te behouden. Indien wij constateren dat aan de geretourneerde producten schade is ontstaan, brengen wij de waardevermindering in rekening.
Orders
Hoe bestel ik een artikel in de Vellute vazen webshop?
Het plaatsen van een bestelling is heel eenvoudig. Als jij je keuze hebt gemaakt, plaats je jouw artikelen in het winkelmandje. Vanuit het winkelmandje kun je in 3 stappen heel eenvoudig je bestelling plaatsen.
Is het bestellen veilig?
Wij gebruiken op onze website een veilige SSL verbinding. Dit betekent dat wanneer je jouw gegevens invult, deze niet zomaar onderschept kunnen worden door een 3e partij. Hierdoor zijn jouw gegevens veilig bij ons. Wel zo belangrijk.
Welke betaalmethodes accepteren jullie allemaal?
Wij accepteren de volgende betaalmethodes:
- iDeal
- Creditcard (Mastercard, VISA)
- PayPal
Wat gebeurt er na mijn bestelling?
Nadat jouw bestelling binnenkomt krijg jij automatisch een bevestiging van jouw bestelling. Wij bekijken de bestelling zorgvuldig en pakken hem dan goed voor je in.
Ik heb geen bevestigingsmail gekregen, wat nu?
Het kan tot 2 uur duren voordat je een bevestigingsmail binnen krijgt. Heb je deze nog steeds niet binnengekregen na 2 uur? Neem dan even contact met ons op.
Krijg ik een factuur na mijn betaling?
Ja. Iedere bestelling ontvangt per mail een factuur.
Product informatie
Kan ik echte bloemen in de vaas zetten?
Ja zeker, de vaas is aan de binnenkant van glas en dus kan er water in.
Hoe onderhoud ik mijn Vellute vaas?
De vazen zijn krasvast en te reinigen door ze voorzichtig en kortstondig af te spoelen, gebruik geen zeep. Vazen kunnen niet in vaatwasser, oven of magnetron. Als je de vaas langdurig in water laat staan laat de vezellaag los. De vezels absorberen het water en de hechtingslaag komt los van de ondergrond.
Kunnen de Vellute vazen ook buiten staan?
De vazen zijn warmte- en lichtbestendig, dus buiten kunnen ze zeker staan. Als het begint te regenen moeten ze echter wel naar binnen.
Overig
Waar kan ik de bedrijfsgegevens van Vellute vazen vinden?
Vestigingsadres: (let op geen bezoekadres)
Vellute vazen
Parkweg 7
5282 SM Boxtel
Nederland
Kvk-nummer: 86366548
BTW-identificatienummer: NL863944462B01
Ik zou graag met Vellute vazen samenwerken, tot wie kan ik mij richten?
Wij zijn altijd op zoek naar nieuwe partners om mee samen te werken. U kunt met ons in contact komen via info@vellutevazen.nl.